Brexit


Na, ma sikerült együtt élni a BBC News-zal is.

Most, hogy lefekvéskor a nénin elhelyeztem a vegyipar szinte minden termékét a megfelelő helyekre kívül-belül a teste érdekében, bekészítettem a klasszikus zenét és jóéjt kívántam bűbájos mosollyal a lelke érdekében, a nekem jónak számító minimálbéres fizetésemért, heti hét napban és napi huszonnégy órában, átgondoltam a nap konklúzióit.

Sok szeretettel kívánom Nagy Britanniának ezt a brexitet, minden hozadékával, remélem abba a helyzetbe jutnak hogy sikerül rálátniuk, hogy mit kezdenének a keleteurópai rabszolgák nélkül és akik miatt jórészt kiléptek.

És mivel a saját vállalkozásomnak úgy tűnik kifejezetten jót tesz majd a brexit, úgy érzem nem a savanyú szőlő beszél belőlem, max. a megbántott ön-, és igazságérzet.

Viszont épp megjött a házhoz szállított bevásárlás, a botrányosan finom kecskesajtommal és eperrel, úgyhogy vigadás lesz itt rögvest.
Az élet és az élvezet ünnepe, rituálisan is!

Leave a Reply

