Mary Poppins


Ma új helyre küldtek. Átszeltem a fél országot, néztem a tájat, a legelésző birkákat, lovakat, a karácsonyra készülődő embereket. Húztam a kis bőröndömet magam után. Sötét volt már mikor a városba értem, izzók, égők, fehérek, kékek, pirosak, végig az úton.

A hely ahova jöttem olyan, mint a Reszkessetek betörők filmben az a városrész. Aztán megzörgettem az kopogtatót, csengő nincs is, vagy csak nem találtam meg, a kissé boszorkányos ház ajtajánál.

Új nap, új néni, új kaland…

One thought on “Mary Poppins

Leave a Reply

